ridning, lön

   

jag var bara tvungen att lägga upp bilden. hah
kolla basse. hahah (inte ifrån idag)

min lön kom idag också, ni vill allt veta vad jag fick va?  men nejnej det får ni inte. för då lär ni bli lagom avundssjuka!
jysk har varit sjukt kämpigt. jag förstår er som jobbar där, verkligen. det är förj*vligt. men med ett bra folk där så går det galant!



och så hoppade jag corina idag också. hon var jätteduktig! puss på min lilla sötnos.
förresten, jag har chans att få ta hand om henne regelbundet och göra vad jag vill
för att jag rider henne så himla bra och vi trivs jättebra tillsammans, men jag vet inte?
det får INTE bli som förra gången ..



xoxo den bästa  EVELICIOOOUS

Hottemptations Kommentarer
Postat av: ♥ nathalie

tack din med! :D

2009-08-23 @ 17:32:44
URL: http://nsander.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0