panta flaskor!

sara och a k åkte till linköping, så jag och matilda ska åka till norsholm och panta 6 kassar med flaskor, så kanske vi får ihop till någonting. igår var ju vädret sämst eftersom att det regnade 24/ 7 . ikväll ska vi istället ha mycket mer kul och träffa massa folk!  jag sitter vid saras dator och webkameran är jätteseg så jag kan itne ta någon bild på mig nu .  även om jag vet att ni vill se hur jag ser ut nu.


stöörande att vi precis missade bussen. nästa går om en timme typ, vi kanske hinner fixa oss till dess och att vi sen drar till stan på direkten? äh vi får se. 

vad ska ni göra ikväll då? ska ni på augustifesten? .   jag är suuuperdupeer sugen på brända mandlar ialf. mmh mumma så himla gott!   aja hör av er ikväll om ni ska dit.

jag är så yeahyeah wow wow / evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan skulle vi vilja se det för ? äckliga blondin jävel , alla 3 är horor , äckliga skabb, de enda som är snyggt på dig är ( INGET) o på sara o tilda ( låt mig tänka , INGET!)

2009-08-23 @ 18:48:15
Postat av: Anonym

äckel äckel äckel

2009-08-23 @ 18:48:52
Postat av: evelina

sv till anonym: HAH, jo vi är nooog horor. din mamma är en hora :)

2009-08-23 @ 19:02:09
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0