nyss hemkommen ifrån stan






hej! jag har inte varit inne på datan på två dagar, *usäktar* .  jag kom ialf precis hem till sara & matilda med jesper och matilda, det är faktiskt soft och känns lite lyxigt att ta tåg hem! idag sover jag hemma hos min pappa för första gången på jag vet inte hur länge ..

jag och jesper vaknade upp hos sara och matilda vid 12:00 ungefär, (sara och matilda var redan i skolan då) . vid 13:00 tog vi tåg till stan och keka på donken och fikade, köpte lite kläder och sisodär,  sara och matilda kom in sen och då fikade vi en gång till i ett par timmar, jättemysigt! fikade första gången med josefine och lina, innan skolstarten lite sådär bara tänkte vi, (börjar imorgon liksom). 

bilderna är jag just nu!
på mig, finaste evelina !

pussssssss

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bea

såg er två vid rese ;)

2009-08-17 @ 21:04:11
URL: http://beagidlund.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0