life is a trip

har du kämpat för nån du älskar nångång , slagits mot din rädsla för att få
nånting av ditt liv att inte gå förlorat , kännt på smärta för att få veta att du lever, älskat nån så mycket att du delat smärtan
med den , lämnat ifrån dig en del av ditt hjärta och döljt din sorg .

det är vad jag kallar livet
Jag har kännt på det mästa som ni kanske vet , men jag tänker inte gå in på för mycket privat
om du tar det hära som ett skämt jag nyss skrivit kan du ju bara vänta tills nått händer runt dig
då kanske du vet vad jag talar om

nu för tiden säger vi ungefär såhär "don't feel the pain just smile back"
världen gav oss liv om vi inte hade kunnat känna all den smärta vi kan känna
så tycker jag att vårt liv vore förgäves , vi döljer smärtan med ett skratt
det låter så dumt , men det är så dagens liv serut , orättvisst är vårt liv
men du kan inte rädda hela världen själv , du behöver vänner för att lyckas i livet .


we smile we cry we love and die
thats the life but we don't know why


FRÅN MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0