just nu / sara

jag och eve tog en tripp till vånga med moppen till festen, var kul att träffa många som jag inte träffat på hela sommaren. Kom hem hit och såg jespers nya hårfärg, mycket snyggt. och nu har jag en funderare..vad ska jag ha för hårfärg, vad tycker ni? för jag vet inte själv lixom.

bilderna är precis nytagna och please help me våra läsare,
lägg en kommentar för nu har ni ju ändå läst det här, och säg vad ni tycker :)


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Ekstrand

du är väl söt i brunt?:)

2009-08-15 @ 01:55:27
Postat av: sara

sv till Ekstrand: känner mig udda mot mina två andra blondiner som du kanske förstår? :)

2009-08-15 @ 01:58:11
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Ekstrand

haha aa :P

2009-08-15 @ 02:01:11
Postat av: maaya

tycker ditt hår är fett fint som det är! men om du är trött på det så skulle jag nog färgat de mörkt, typ chokladbrun .. men om du känner dig udda mot dina blondiner så kan du ju lägga i mera blonda slingor, så du får en "naturellblond" färg, det är snyggt! :)

2009-08-15 @ 02:06:09
Postat av: Jonna

Hej!

Jag tycker att du skulle passa jätte bra i jätte mörkbrunt hår med ljusbruna slingor.

Fast hårfärgen du har nu är också jätte fin, men jag tycker att det skulle vara fint med jätte mörkbrunt med ljusbruna slingor i. Fast det får inte se för svart ut. :D <3

2009-08-15 @ 02:12:27
URL: http://metrobloggen.se/jonaa
Postat av: isse

sjukt fin är du!

2009-08-15 @ 02:17:47
Postat av: Anonym

du har jättefint hår :)

2009-08-15 @ 11:09:48
Postat av: carro

du är redan sjukt fin <3

2009-08-16 @ 01:40:01

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0