jag kom nyss hem

hej! kom hem för cirka en timme sen, jag har pratat med mamma sen dess och ännu lite längre, inköp av kläder idag! orkar dock inte ta kort på de nu utan ni får se imorgon, jag fick min lön idag liksom. ooh så jäkla gött. blev en fika å cff house i cirka 3 timmar, det fanns så himla mycket att snacka om , helt sjukt.    jag älskar mina vänner puss på er finaste.

imorgon så drar jag skola vid 8.10 till tjugo i 5, helt sjukt lång jobbig dag. skulle vara  så himla skönt att bo i stan faktiskt.   en helt ny outfit blir det tills imorgon ialf! stickad tröja med vitt linne och riktigt glansiga leggins ! hih.
iloveclothes<3


just vad jag har i mitt rum, erkänn ni blir sugna? hheheeh


japp skolan har börjat också. suck*
kul att träffa alla, men resten, alla resor tidiga mornar mm , sjukt jobbigt .


pusselipuss från mig, den bästa och enda evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: N.A.G.B

tjohoo, gillar du att läsa massa skvaller?

Kika då gärna in i min nya blogg och tyck till om mina första inlägg! =D

2009-08-25 @ 23:13:26
URL: http://notanothergossipblog.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0