hur ni ser på mig

om jag ska vara seriös så tror jag de flesta tror att jag är största believern* som tror sig sjukt mycket, och som tycker att jag är bäst och allt. att jag tror jag kan få vem som helst och aa jag är den enda som finns. visst ni som träffar mig för första gången, ni tycker oftast att jag är dryg då jag alltid säger vad jag tycker, även om det är dumt. kanske inte alltid bra men det gör så att folk inte kör med mig (gjorde endel förut). folk får även respekt då de fattar att jag inte är så som folk tror. och det är sjukt hur mycket rykten som går om mig. jag ska inte ta upp det för att då kommer det bli kaos här och jag vill inte gå in på mitt privatliv så himla mycket.

hälften av alla mina vänner är absolut inte mina vänner och hälften av mina riktiga vänner vet inte ens vad jag har gått igenom. visst de flesta vet att jag hoppade av skolan i 9:an och att jag har haft en jobbig tid, men hur många vet egentligen hur det var och VARFÖR jag mådde som jag mådde? det är sånt som inte kommer fram och ska inte komma fram. jag har mått väldigt dåligt men jag har blivit sjukt mycket starkare genom att provicera mm.   allt  har jag lagt bakom mig, och jag tar ingen skit längre, inte den minsta, för somsagt varför då leva? man gör exakt vad man vill, mer ska man inte kräva av sig själv, hur bra är en kompis om den sviker för att man gör så som andra vill men att man själv absolut inte vill göra så? visst, man ska inte strunta i sina kompisar , men jag tror ni ändå förstår vad jag menar.

jag var tvungen att skriva av mig, bara så ni vet. jag är inte den ni tror att jag är hheh.
men ändå älskar jag mig själv för den jag är och att jag vågar stå för allt jag tycker .
det är inte alla som kan göra det så ,  i love me. och jag vet att ni innerst inne också gör det !

puss och hej .
vi ses i veckan hoppas jag ,
för då är det full rulle!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0