hej ..

jag har så himla tråkigt just nu, även om jag inte brukar ha tråkigt? klockan är snart 01:00 och jag tänkte gå upp gaaaanska tidigt imorgon då jag honkar med mamma till stan. täknte göra ett videoinlägg men hallå det kan jag likagärna göra imorgon så sowhat liksom. sara  & matilda saknar jag så att jag vet inte vad. och jo jagvet jag har tjatat om det massvis , but still not anough yet. 

men jag ska iallafall sova min skönhetssömn nu även om jag inte är trött eller behöver min skönhetssömn. jag kan babbla på hur mycket som helst om mig själv och hur jag känner men det får ni höra imorgon.

ville bara säga godnatt till mina yberfjortisar till läsare, aerå men aatyp .  
puss på er och sovtight 
jag vet att ni kommer skriva hottemptations.blogg.se där uppe hela dagen lång. hih
jag tror de flesta är sugna på mer videoinlägg och det finns någon stans i förra månaden, det är bara att kolla.

iknowyoulikeit


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0