hej vad jag är fin/ sara

har fixat oss nu jag och evelina, ska ta en tripp till vånga och hämta min mobil , ja ni läste rätt min mobil som jag inte haft på en månad nu. så ikväll kan ni messa beror ioförsig på om blom är hemma (?) aja , vi ska till eriks land ikväll i åby jag eve danne och erik. typ grilla och sånt där. vi blir nog kvar över natten och vi ska åka moppe nu först till vånga, sen stan, sen åby och aa hahaha fulaste moppen med. puss från oss och här kommer än bild på hur jag ser ut just nu, vid mina bröst ser ni lite solbikini rand kanske?


Bara Sara

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggast som vanligt, ge mig kroppen ;o

2009-08-12 @ 16:20:08
Postat av: sara

2009-08-12 @ 23:57:15
URL: http://ho
Postat av: sara

sv till "anonym": hah jag vet , tack ännu en gång !

2009-08-12 @ 23:58:05
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0