hej på er sugsaker / matilda



aa jag teddy och jesper tog vip buss vid åtta till stan , på undervåningen av bussen fanns soffor platt tv och ett litet kök
sjukt soft, yep det tackar vi för !
träffade basse john och micke så vi gick omkring och hängde på stan i nåra timmar
träffade carro med ska jag väl tilllägga , puss påt*
sen kom eve och sara med mina pengar , då drog  vi donken så hungriga vi var
sen gick jag jesper och teddy och hyrde filmer ,  tog tolvbussen hem , träffade filip med nåra på bussen
hihiih så söta dom är ;p

stackkars teddy ville bara hem när vi gick av bussen så vi tre hade springtävling hem och teddy vann , hhaha
nu sitter vi tre i soffan i soffan och sätta på en utav filmerna och tjocka oss med en chips påse


 glöm inte hålla koll i tidningen efter oss, det kommer nu iveckan, orkar nog inte lägga in ett till inlägg
så godnatt och puss på er ♥





Hottemptations Kommentarer
Postat av: hannan

vad ska stå i tidningen?

2009-08-12 @ 05:40:34
Postat av: carro

vi borde ses oftare, men ja har typ inga nummer kvar på min mobil ;o :( <3

2009-08-12 @ 11:34:32
Postat av: M A T I L D A

sv till carro: tycker jag med gummaan :) du får ta mitt nummer nästa gång vi ses <3

2009-08-12 @ 14:22:21
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

sv till hanna: tidningen kom ut i dag , bara läsa! :)

2009-08-12 @ 14:23:37
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Anonym

DITT HÅR SER FÖRJÄVLIGT UT ! ;O

2009-08-12 @ 17:35:15
Postat av: M A T I L D A

sv till ''anonym'': förjävligt bra ut ja :)

2009-08-12 @ 23:59:35
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Ekstrand

söta ni är matilda o jeppson:)

2009-08-13 @ 17:35:17
Postat av: M A T I L D A

sv till "ekstand": amen tack visst är vi :)

2009-08-13 @ 18:16:05
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: Jonte

haha, jeppson ser ut som en p12 lalalalalalalaaaaaaaaaa:D haha

2009-08-13 @ 18:18:44
Postat av: M A T I L D A

SV till jonte: haha vi skyller på camen ;)

2009-08-13 @ 20:18:20
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0