hate it

 Matilda måste med stronga order från sig själv städa sitt rum , KILL ME!
så jävla jobbigt äre när man låtit det vart helt ostädat ett tag sen äre hur mycket
kläder som helst överallt fyhundan så tråkigt det är

kolla mitt rum  lix, äckligt!  dock cam bilder för sara har kameran! ..






 såhär såg min dag ut

- jag gick upp kvart i sju ( en kvart förenad) somnade om i sängen och vakna halv nio (missade alltså bussen till skolan)

- jag satt vid datorn till halv elva sen tog jag buss till skolan (missade tre lektioner)

- gick på bilden och franskan sen slutade vi

- tog tåget till stan för att träffa eve och lyckligtvis jag hann med den "wiiiie"!

- vi satte oss på vårat favvo ställe (coffehouse) sen kom sara och carro och joina oss!
(mamma och pappa spamma mig med idiotiska samtal att jag åkt till skolan så sent blabla..
tänker inte prata nått med dom idag inte imorn heller hoppas jag!)

- tog tåget hem med carro runt sextiden , gick hem från tågstationen och tänkte på massa
(tågrälsen locka mig..)

-  skrev ett sms till en person , fällde nåra tårar ( tänker inte gå in på det)

- vart ute och sprungit och duschat och nu blire städning!




-

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0