här kommen sommaren , lala..

den låten lyssnar jag på nu hih. klockan är snart halv 1 och min buss till kimstad går snart, skola idag då. jag försov mig bara en halvtimme så det är lugna puckar. jag har precis fixat håret så nu sitter jag och äter ris och sås (äter inte korv). sen så ska jag sminka mig.

outfit idag:
glansleggins, vid stickad tröja , vidd linne med svart text.


den här datorn jag bloggar ifrån stog i vardagsrummet, men jag har ingen aning om vad det är för dator .. vi kanske har fått en 6:e data?  HAHA. de skulle vara grant .  men nu ska jag keka klart så jag inte missar bussf*n!

puss hej från fina evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0