evelina hissar!

  • Alla ''osvenskar'' (med ett fint ord)  

 som börjat i 1:an på eber. Endel utav dem är så på guuuud snygga. jo ni vet väl vid det här laget att jag typ skulle göra vad som helst för att träffa lil wayne till exempel. då jag tycker han är sjukt fin. alla tycker säkert han ser ut som jag vet inte vad, men nej jag diggar hans stil also .  det är något jag har gjort länge och kommer fortsätta att göra!


  • augustifesten (norrköping vaknar)

mycket mer fjortisar och i stor allmänhet mera människor nu när skolan har börjat och när augustifestivalen närmar sig. då sitter jag och mina bästa på coffe house hela dagarna och får 100 sms om att folk ser oss. and we like it. riktigt kul att det börjar vakna till lite nu i norrköping faktiskt, det är sådant som behövs kan jag lova. de resterande dagarna på den här veckan kommer vare en fest . ni vet, natten är ung och evelina är kung. 
för er som inte vet är augustifestivalen ett evangemang som har hållt på i flera år. det är en stor marknad och massvis med karuseller .  rix fm matchar de oftast också in som i år t e x. och det kryllar av folk! så om ni inte har något att göra, lätt att ni drar upp /  ner till norrköping då och kollar läget. augustifestivalen håller på onsdag (idag)- lördag. 


 
snyggaste young mula baby .  (lil wayne)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0