DAGENS BÄSTA vs ÄCKLIGAST

har haft det otroligt kul ikväll som jag inte haft på ett tag

DAGENS BÄSTA!
min älskling kom hem ikväll från turkiet och han är bäst i världen
han och basse har vart hundavkt ikväll och dom är här nu
nu ska vi röka vattenpipa 


DAGENS ÄLSKLIGAST!
jag har somsagt vart vegitarian i tre år i höst
men tjugo minuter innan tåget gi´ck jag och tjejerna till max för en kycklingburgare
(friterad kyckling är detända jag jag äter inom kött, fråga mig inte varför?)
men jag fick min hamburgare men kände genast att nått var fel , alla intalade mig att inget var fel
sen efter halva ser cissi BACON  i
och jag har:
spytt
gråtit
äcklats
självmordsbenägen?

VERKLIGEN DAGENS ELLER SKA JAG SÄGA LIVETS ÄCKLIGASTE ...


puss från mig matilda
ni får veta mer imorn för nu ska jag vara social mot min pojkvän tvilling och min käre vän basse.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0