bloggen visar

 
white and black .   haha jag tycker att det är så himla , rentutsagt fult när jag ser på bloggen vad sara matilda och jesper gör. såg nyss att de va ute och gick med hunden, ingen aning om det . typiskt att jag ska gå ut med en pinne och så är inte dom här *suck* .   bloggen in my heart <3.

jag älskar iallafall dom lika mycket ändå! jag tänkte byta om till mjukisdress och sedan kanske göra lite mat? börjar bli hungrig faktiskt, och sara jag och matilda känner alltid lika dant så jag kan nog slå vad om att de också är lite småsugna på något!   

sådär ser iallafall jag ut nu , heelt okej soft framför tv:n och bara chilla baze .

puss ifrån fina evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0