back from town

hej hej ! nu är vi precis hemkommna ifrån stan, basse tog mitt kort igår för att han inte hade några pengar så jag hade inte några pengar till kläder idag tyvärr! matilda och sara har ialf köpt en del och vi ska ta kort och lägga in det sen, så det är bara att kolla. mycket höstkläder på stan är det nu ialf, lila & svart (helst stickat) är inne. även om vi kör vårt egna rejs med kläder så är det det som är inne.

bilder kommer snart jag måste bara leta efter kamera sladd och lite sisodär först!


JAG JUST NU
blev rakt hår idag (första gången på riktigt länge)





långärmad spets tröja
trashade jeans
och leopard linne med knappar


funderar på blåa linser, behövs det?


lägger strax upp bilder från idag + kläder .
/ evelina den fina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0