är i skolan / sara

Sitter här i skolan med angelica och marcus bredvid mig. :)
slutar 15.20 idag uuuurk. har lunch typ vid 12 och skolan är ju verkligen skit kul! sitter och undrar oxå om evelina tagit sig upp från min säng än haha. igår efter jag mobil bloggat så tappade jag mammas mobil i golvet så det är kors över hela skärmen hahahahah, så hon ska ta min ( som jag inte äns har ) aja , tjaaarrrå :)

Hottemptations Kommentarer
Postat av: carro

kom ni i tid? (;

2009-08-17 @ 11:52:01
Postat av: sara

sv till carro: shubräs jag 20 min försent men vart på alla lektioner! ;D

2009-08-17 @ 12:53:56
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0